Zákaznická podpora:voolikuv@gmail.com

Zásady vrácení zboží

Voolika mrzí, že jste se dostali právě na tuto stránku, ale chápe, že někdy nákup nemusí dopadnout dle představ a změna je život, že jooo. I tak je připraven vyjít vám maximálně vstříc. Držte se proto následujícího postupu a vše zvládneme :)

 

Co chcete udělat?

 

Chci vrátit zboží

Pokud chcete zboží z nějakého důvodu vrátit, stačí jednoduše vyplnit formulář vrácení zboží a ve 14 denní lhůtě doručit doporučeně spolu s nepoužitým a originálně zabaleným zbožím na adresu uvedenou na konci této stránky. Zboží nesmí být posláno na dobírku.

 

Chci reklamovat zboží

Přestože se snažíme kvalitu použitých materiálů stále více kontrolovat a doslova na vlastní kůži testovat, do věcí prostě nevidíme. Tu a tam se prostě může stát, že některé produkty nefungují, jak by měly. V takovém případě nám, prosím, zboží zašlete doporučeně spolu s vyplněným reklamačním formulářem zpět na níže uvedenou adresu.

 

Adresa pro vrácení zboží a zaslání reklamovaného zboží: Voolik s.r.o., Šumavská 35, Brno 60200

Snažíme se být fér, takže pokud to bude v rámci všech regulí, vyřešíme vaši reklamaci k oboustranné spokojenosti.

 

Více detailních informací najdete v obchodních podmínkách sekce VI. Odstoupení od smlouvy – reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení