Zásady vrácení zboží
Voolika mrzí, že jste se dostali právě na tuto stránku, ale chápe, že někdy nákup nemusí dopadnout dle představ a změna je život, že jooo. I tak je připraven vyjít vám maximálně vstříc. Držte se proto následujícího postupu a vše zvládneme :)
Co chcete udělat?
Chci vrátit zboží
Pokud chcete zboží z nějakého důvodu vrátit, stačí jednoduše vyplnit formulář vrácení zboží a ve 14 denní lhůtě doručit doporučeně spolu s nepoužitým a originálně zabaleným zbožím na adresu uvedenou na konci této stránky. Zboží nesmí být posláno na dobírku.
Chci reklamovat zboží
Přestože se snažíme kvalitu použitých materiálů stále více kontrolovat a doslova na vlastní kůži testovat, do věcí prostě nevidíme. Tu a tam se prostě může stát, že některé produkty nefungují, jak by měly. V takovém případě nám, prosím, zboží zašlete doporučeně spolu s vyplněným reklamačním formulářem zpět na níže uvedenou adresu.
Adresa pro vrácení zboží a zaslání reklamovaného zboží: Voolik s.r.o., Šumavská 35, Brno 60200
Snažíme se být fér, takže pokud to bude v rámci všech regulí, vyřešíme vaši reklamaci k oboustranné spokojenosti.
Více detailních informací najdete v obchodních podmínkách sekce VI. Odstoupení od smlouvy – reklamace.